Wykorzystanie roll-upów reklamowych

Jesteśmy software housem, który specjalizuje się w tworzeniu aplikacji mobilnych i stron internetowych

Wykorzystanie roll-upów reklamowych

Dobra reklama to podstawa dla każdego przedsiębiorstwa. Bez niej żadne nie odniosłoby sukcesu, ani nie sprzedało ani jednego produkty. Firmy reklamują się w przestrzeni miejskiej, na targach wystawienniczych, a także w internecie. W związku z tym rodzaje reklamy muszą też być dopasowane nie tylko do grupy docelowej, ale także do miejsca w której reklama będzie się znajdować. Jest wiele produktów, gadżetów które w tym pomagają.

Roll-up jednostronny lub dwustronny

roll-up reklamowyMożna inwestować w ścianki tekstylne, kubki z nadrukiem firmowym, czy bawełniane torby z logo przedsiębiorstwa. Jednak nadal najpopularniejszy pozostaje roll-up reklamowy. Dlaczego to właśnie on jest tak popularny wśród przedsiębiorców? Przede wszystkim warto zaznaczyć, że są różne rodzaje roll-upów. Można je nadrukowywać jednostronnie lub dwustronnie. Jeśli roll-up będzie stał równoległe do ściany to zdecydowanie wystarczy nadruk tylko z jednej strony. Nie ma co przepłacać w takiej sytuacji. Jednak roll-up dwustronny można ustawić prostopadle przy stoisku reklamowym lub tez po skosie. Dzięki temu zarówno osoby szukające naszego stoiska, jak i już interesujące się naszymi produktami będą mogły zobaczyć informacje na nim umieszczone. Roll-upy mogą tez być tańsze i droższe. Wersje ekonomiczne są drukowane na tańszym papierze, mniej błyszczącym, a ich podstawa jest mało solidna. To dobry roll=up jednorazowy, który potrzebny jest tylko na jedną prezentację. Są jeszcze roll-upy typu premium. One drukowane są na błyszczącym, mocnym papierze, mają trwałą metalową podstawę. Można je wykorzystywać wielokrotnie, wystarczy zwinąć roll-up i gotowe. Takie produkty mają tez w cenie dodawane pokrowce, z wygodnym uchwytem, które ułatwiają jego przenoszenie. Jakie są zalety roll-upów? Nie zajmują dużo miejsca po złożeniu, można je łatwo przechowywać oraz transportować. Po rozłożeniu zaś przyciągają uwagę, są estetyczne, dobrze wyglądają. roll=up można ustawić przy wejściu do firmy, przy stoisku wystawienniczym, czy na eventach promocyjnych. Mają zatem wiele zastosować i na pewno mogą być wykorzystywane przez przedsiębiorstwa z każdej branży gospodarki.

Reasumując, roll-upy stanowią doskonała reklamę. Nie są one drogie, a można je wiele razy wykorzystywać. Dobrze zwinięte i przechowywane będą zawsze dobrze się prezentowały, a dodatkowo można je wszędzie zabrać. Roll-upy mają różne rozmiary, kolory, mogą być tańsze lub droższe. Wszystko zalezy od tego jak często firma będzie chciała je używać i na czym jej najbardziej zalezy.