Regeneracja i naprawa pompy wtryskowej

Stopniowo z biegiem czasu na dyszach wtryskiwacza oleju napędowego, pompy i tłoka nagromadzi się węgiel i lakier. Zdarza się to zwykle w przypadku silników, które nie używają dodatków do oleju napędowego przy każdym tankowaniu lub paliwie, lub stanie się naturalnie z czasem, gdy przejedziesz wiele mil. Ponadto, jeśli dużo jeździsz po mieście, jazda metrem typu „stop-and-go” może tworzyć osady znacznie szybciej niż jazda autostradą. 

Naprawę pompy wtryskowej należy powierzyć fachowcom

fachowa naprawa pomp wtryskowych boschTe osady mogą wystąpić w każdym silniku spalinowym, niezależnie od tego, czy spala on benzynę, czy olej napędowy. Jeśli masz silnik Diesla, na pewnym etapie będziesz potrzebować serwisowania wtryskiwaczy Diesla. Konieczna jest też niekiedy fachowa naprawa pomp wtryskowych bosch Dość często w przypadku starszych samochodów z silnikami wysokoprężnymi o dużym przebiegu, serwisowanie wtryskiwaczy Diesla będzie wiązało się z oczyszczeniem wtryskiwaczy i pompy wtryskowej lub oczyszczeniem wtryskiwaczy i pompy wtryskowej diesla. Ale to nie tylko wlać trochę płynu do zbiornika paliwa. Chociaż powinno to być zrobione i często jest częścią dobrego planu zapobiegania, czasami będziesz musiał bezpośrednio wyczyścić komponenty. Wyniki tego mogą być fantastyczne pod względem mocy, produkcji mniej dymu, łatwiejszego startu, lepszego przyspieszenia i ogólnie lepszych osiągów. Ten proces może być stosowany w każdym oleju napędowym, który nie jest wtryskiem Common Rail. Większość producentów samochodów twierdzi, że wtryskiwacze oleju napędowego należy czyścić co 100 000 mil jazdy.   Do czyszczenia wtryskiwacza diesla potrzebujesz kilku typowych narzędzi i kilku unikalnych przedmiotów. Najłatwiejszym sposobem oczyszczenia wtryskiwaczy oleju napędowego jest zabranie standardowego zestawu do oczyszczania oleju napędowego. Zwykle dostarczany jest z 2 butelkami roztworu czyszczącego, zaprojektowanym w celu wywierania nacisku na wnętrze wtryskiwaczy oleju napędowego i wypychania zanieczyszczeń. Oprócz tego potrzebne są 2 węże paliwowe i duża butelka na węże paliwowe. Potrzebny będzie również zestaw grzechotek, śrubokręt i kilka szczypiec. W celu prostszego czyszczenia wtryskiwaczy można użyć butelkowego środka czyszczącego wtryskiwacza, który jest dodawany bezpośrednio do systemu.   Serwisowanie wtryskiwaczy Diesla ma kilka rzeczy, na które trzeba uważać. Jednym z najważniejszych kroków jest znalezienie zaworów zasilania i powrotu paliwa. 

Zawory zasilające będą wprowadzać nowe paliwo do wtryskiwaczy, a zawory zwrotne przetwarzają zużyte paliwo. Do linii zasilającej zwykle dołączony jest mały filtr. Musisz odłączyć oryginalne węże, a następnie podłączyć nowe węże, które są podłączone do butelki. W pewnym sensie stworzysz zewnętrzną linię wtryskiwacza paliwa.